ابراهیمی، مهدی (1399). مدل سازی بهبود تصویر ذهنی برند شرکت های هلدینگ از طریق توسعه سرمایه فکری. فصلنامه مدیریت برند، سال 7، شماره 21، 15-46 .
ابوجعفری، روح اله، مسعودیپور، سعید (1400)، تببین اهرمهای تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویتبندی نظام جامع مسائل آن. اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 29، 327 - 358.
اثنیعشران، مهدی، تقیپور، فائزه. اسماعیلی، رضا، باقری، زهرا (1397). شناسایی عوامل موثر بر ترویج فرهنگ وقف. فصلنامه علمی پژوهشی دین و سیاست فرهنگی، سال 5، شماره 11، 135-164.
امامی، سید مجتبی، باقریکنی، مصباحالهدی، لطفی، سجاد (1395). گونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران. راهبرد فرهنگ، سال 9، شماره 33، 7-39.
براری، محسن، امینصارمی، نوذر، زرگرانخوزانی، فاطمه (1398). ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مدیریت برند، سال 6، شماره 17، 186-240.
جمالی، اسماعیل، امینیلاری، منصور (1400). تاثیر تصویر برند بر تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان.
اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. قابل درسترسی در
https://civilica.com/doc/1246150.
خوشگویانفرد، علیرضا (1386). روششناسی کیو. تهران: مرکز تحقیقات سیما.
داناییفرد، حسن، حسینی، یعقوب، شیخها، روزبه (1392). روششناسی کیو: شالودههای نظری و چارچوب انجام پژوهش. تهران: انتشارات صفار.
سجادیجزیی، مجتبی (1391). منزلت و جایگاه وقف در جمهوری اسلامی چالشها و راهکارها. وقف میراث جاویدان، شماره 77 و 78، 59-76.
سلطانی، مرتضی، محمدیان، بهزاد (1395) گفتمان کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو. مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران، دوره 8، شماره 2، 339-354.
شامحمدی، منیر، محمدخانی، کامران، گودرزی، غلامرضا، صالحیامیری، رضا (1399). عوامل موثر بر توسعه فرهنگ وقف، رویکرد مدل معادلات ساختاری. مدیریت فرهنگی، سال 13، شماره 50، 1-20.
شیرخدایی، میثم، امیننوائی، یحیی (1397). برندسازی و تکنیکهای ارتقا برند.
دومین کنفرانس بینالمللی تحولات نوین در مدیریت و اقتصاد و حسابداری. تهران، موسسه آموزش عالی علامه خویی(ره). قابل درسترسی در
https://civilica.com/doc/782113.
غیورباغبانی، مرتضی، بهبودی، امید، مرکزی امیدوار، احسان(1394). بررسی عوامل مؤثر بر تمایل رفتاری مردم مشهد به سنت وقفی (مطالعه موردی: منطقه ثامن مشهد). فصلنامه علمی پژوهشی خراسان بزرگ، سال 6، شماره 19، 27-44.
غیورباغبانی، مرتضی، رجوعی، مرتضی، پورنگ، علی، مرادی، محسن، نصرآبادی، هادی (1398). شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ وقف با رویکرد تحلیل مضمون در آستان قدس رضوی. مجله علمی مدیریت اسلامی، سال 27، شماره2، 149-170.
فدائیکیوانی، رضا (1400). نقش برند بر اعطای خیریه در سازمانهای غیرانتفاعی.
دومین کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع مدیریت و حسابداری. دامغان، دانشگاه دامغان. قابل درسترسی در
https://civilica.com/doc/1244611/.
لطفی، سجاد (1395). گونهشناسی ذهنیتهای خطمشیگذاران و مجریان درباره مدیریت مواجهه با بدحجابی در ایران. پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه امام صادق.
محمدی، اسفندیار، کاظمی راشنانی، حدیثه، محمدی، اسما (1400). شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرفکننده، مدیریت بازرگانی، سال 13، شماره 4، 928-911.
مزیدی، علیرضا، باقرزاده، محمدرضا، مهرآرا، اسدالله، قلیپورکنعانی، یوسف (1398). تبیین زمینههای علی و مداخلهای در توسعه برند سازمانی. فصلنامه مدیریت برند، سال 6، شماره 18، 147-182.
معصومی، فاطمه، مسعودیپور، سعید (1402).
تبیین ضرورت و نقش تصویرسازی از وقف و سازمان اوقاف در توسعه نهاد وقف در ایران. چهارمین همایش خیرماندگار، تهران، مرکز آلاء. قابل دسترسی در
https://ala.ui.ac.ir/fa/paper4-1038.
یاوری، وحید، صادقی شاهدانی، مهدی، نصراللهی نسب، مجتبی (1399). آسیبشناسی الگوی درآمدزایی موقوفات (مطالعه موردی املاک مسکونی عرصه اعیان وقف)، مطالعات اقتصاد، شماره 24، 137-170.
Ada, N., Altin, H. O., & Pirnar, İ. (2022). Utilization of Strategic Marketing in Nonprofit Sector-Evidence from Turkish Nonprofit Organizations. Ege Academic Review, 22(3), 287-294.
Balmer, J. M., Lin, Z., Chen, W., He, X. (2020). The role of corporate brand image for B2B relationships of logistics service providers in China. Journal of Business Research, 117, 850-861.
Chakraborty, U., Bhat, S. (2018). Effect of credible reviews on brand image: A mixed method approach. IIM Kozhikode Society & Management Review, 7(1), 13-22.
Churruca, K., Ludlow, K., Wu, W., Gibbons, K., Nguyen, H. M., Ellis, L. A., Braithwaite, J. (2021). A scoping review of Q-methodology in healthcare research. BMC medical research methodology, 21(1), 1-17.
D’Souza, C., Valladares, L., Ratten, V., Nanere, M., Ahmed, T., Nguyen, N., Marimuthu, M. (2021). The effects of religious participation and brand image on commitment to donate to faith-based charities. Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, 1-29.
Fabian, K., Taylor-Smith, E., Smith, S., Meharg, D., Varey, A. (2022). An exploration of degree apprentice perspectives: a Q methodology study. Studies in Higher Education, 47(7), 1397-1409.
Febriani, D. M., & Selamet, J. (2020). College Students’ Intention to Volunteer for Non-profit Organizations: Does Brand Image Make a Difference?. Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, (32)2, 166-188.
Gregory, G., Ngo, L., Miller, R. (2019). Branding for non-profits: explaining new donor decision-making in the charity sector. Journal of Product & Brand Management, 29(5), 583-600.
Iwankiewicz-Rak, B., Mróz-Gorgoń, B. (2017). The role of branding in the non-profit organizations. Handel Wewnętrzny, 2 (367), 125-134.
Kurdi, D., Ahmed, M. (2021). Effect of non-profit marketing on customer purchasing behavior in saudi arabia. Palarchs. journal of archaeology of Egypt/Egyptology, (18)16,153-164.
Leijerholt, U., Biedenbach, G., Hulte´n, P. (2019). Branding in the public sector: a systematic literature review and directions for future research. J Brand Manag, (26)2,126-140.
Leijerholt, U., Biedenbach, G., Hultén, P. (2022). Internal brand management in the public sector: the effects of internal communication, organizational practices, and PSM on employees’ brand perceptions. Public Management Review, (24)3, 442-465.
Li Huang, SH., Hsuan Ku, H. (2016). brand image management for nonprofit organizations: exploring the relationships between websttes, brand images and donations. Journal of Electronic Commerce Research, (17)1, 80-96.
Lin, Y. H., Lin, F. J., Wang, K. H. (2021). The effect of social mission on service quality and brand image. Journal of Business Research, (5)132, 744-752.
McKenzie, B., Hunter, E. (2021). "A case study of a non-profit organization in an emerging economy: O fonds in Latvia"
. Baltic Journal of Management,(16)1,155-172.
Michaelidou, N., Micevski, M., Kadic-Maglajlic, S., Budhathoki, T., & Sarkar, S. (2019). Does non-profit brand image mean the same across cultures? An exploratory evaluation of non-profit brand image in three countries. International Marketing Review, (36)3.1-36.
Mitchell, S. L., Clark, M. (2020). Volunteer choice of nonprofit organisation: an integrated framework. European Journal of Marketing, 1(55), 63-94.
Mitchell, S. L., Clark, M. (2021). Rethinking non-profit brands through a volunteer lens: time for B2V. Journal of Marketing Management, 37(5-6), 464-487.
Sepulcri, L. M. C. B., Mainardes, E. W. (2022). Elements that compose the non-profit brand orientation in an emerging country. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 1-39.
Wilkins, S., Huisman, J. (2014). Corporate images' impact on consumers' product choices: The case of multinational foreign subsidiaries. Journal of Business Research, (67)10, 2224 -2230.