احمدی دهقطبالدینی، محمد، محمدخانی، عظیم، مشکانی، محمد (1389). تأثیر تجربه کار با رایانه و تناسب تکلیف-فناوری بر پذیرش فناوری رایانه: چشماندازهای جدید روانشناسی اجتماعی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، سال ششم ، شماره شانزدهم، 125-104.
الهی، شعبان، عبدی، بهنام، دانائیفرد، حسن (1389). پذیرش دولت الکترونیک در ایران: تبیین نقش متغیرهای فردی، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوری. چشم انداز مدیریت دولتی، سال 1، شماره 1، 67-41.
باقری، علیمحمد، حمیدی بهشتی، محمدتقی، علیدوستی، سیروس (1388). پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران: بسط مدل پذیرش فناوری. نشریه علوم و فناوری اطلاعات، شماره 3، دوره 24، 33-5.
بمانیان، محمدرضا، سالاری مدوار، مژده، غفرانی، سعید، بمانیان، رضا (1391). ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش خدمات شهر الکترونیک با استفاده از مدل تلفیقی پذیرش فناوری اطلاعات و رهیافت نظری رفتار برنامهریزی شده و اعتماد. مجله مدیریت شهری، سال 8، شماره 29، 151-130.
حاجیها، علی، غفاری، فرهاد، حاجی هاشمی، ورنوسفادرانی، لیلا (1388). بررسی عوامل رفتاری اثرگذار بر تصمیم پذیرش تجارت الکترونیکی توسط مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر تهران. مجله پژوهش های مدیریت، سال 21، شماره 83، 31-17.
خراسانی، اباصلت، عبدالملکی، جمال، زاهدی، حسین (1390). عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیک بر دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تهران بر مبنای مدل پذیرش فناوری. مجله آموزش در علوم پزشکی، سال 3، شماره 11، 673-664.
زنجانی، حبیبالله (1384). جمعیت و شهرنشینی در ایران. تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری.
صنایعی، علی (1389). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی شهر اصفهان). پایاننامه منتشر نشده کارشناسی ارشد. دانشگاه سیستان و بلوچستان.
قاضینوری، سیدسپهر، الهی، شعبان، علیپورارجستان، احمد (1388). بررسی اثر اعتماد در پذیرش خدمات الکترونیکی. نشریه مدیریت فردا، سال 8، شماره 22، 44-33.
کریمی، محمدرضا، سپندارند، صادق، حقشناس، فرزانه (1391). بررسی تأثیر ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی شعب بانک کشاورزی شهر تهران. مجله مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 4، شماره 11، 154-135.
گیلانینیا، شهرام، موسویان، سید جواد (1388). شناسایی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک. نشریه فراسوی مدیریت، سال 3، شماره 11، 133-103.
محمودیمیمند، محمد، فروزنده دهکردی، لطفالله، احمدینژاد، مصطفی (1388). الگوی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان. نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال 1، شماره 2، 30-1.
نقیخانی، محمد (1390). ویژهنامه سرشماری نفوس و مسکن 1390. تهران: پژوهشکده آمار مرکز آمار ایران.
نورالهی، طه، نایینی ، عذرا (1384). تاریخچه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران و جهان. تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
هاشمیان، مژده، عیسایی، محمدتقی (1390). بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان. دو فصلنامه علمی و پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال 1، شماره 3، 108-99.
یعقوبی، نورمحمد، شاکری، رویا (1387). الگوهای پذیرش فناوری رویکرد تحلیلی مقایسهای. پژوهشهای مدیریت، سال 1، شماره 2، 231-205.
Castro, D. (2008). E-census unplugged: Why Americans should be able to complete the census online. The Information Technology and Innovation Foundation, 1-15. available at: https://www.itif.org/files/eCensusUnplugged.pdf (09/09/2019(
Conner, M., & Armitage, C.J. (1998). Extending the theory of planned behavior: A review and avenues for further research. Journal of applied social psychology, 28(15), 1429-1464.
Department of economic and social affairs united nations statistics division. (2010). Report on the results of a survey on cencus methods used by countries in the 2010 cencuses round. Available at: http://www.ons.gov.uk/ons/guidemethod/census/2011/how-our-census-works/about-censuses/methods-of-census-taking/index.html, (10/06/2014).
Gu, J.C., Lee, S.C., & Suh, Y.H. (2009). Determinats of behavioral intention to mobile banking. Expert Systems with Applications, 36(3), 11605-11616.
Ittersum, K. V., Rogers, W. A., Capar, M., & Caine, K. E. (2006). Undestanding technology acceptance phase1-literature review and qaulitative model development. Georgia Institute of Technology. Available at :https://smartech.gatech.edu/handle/1853/40580 (08/10/2016).
Karahanna, E., Straub, D. W., & Chervany, N. L. (1999). Information technology adoption across time: A cross-sectional comparison of pre-adoption and post-adoption beliefs. MIS Quarterly, 23 (2), 183-213.
Ragers, E. M. (1995). The definition of innovations. New York: Free Press.
Taylor, S., & Todd, P. (1995). Understanding information technologyusage: A test of competing odels. Information Systems Research, 6 (2), 144-176.
Vicente, P., Alvaro, R., & Elizabeth, R. (2012). E-census 2011 Portugal: Implementation and results of the pilot survey. Statistics Portugal and ISCTE-Lisbon University Institute.