اصیلی، غلامرضا، قدریان، عباسعلی، مولایی، زهرا (1388). دانشگاه سازمانی؛ آموزشگاه استراتژی سازمان، ماهنامه تدبیر، 204، 16-21.
بینقی، تقی و سعیدی رضوانی، محمود (1380). ارزیابی اثربخشی برنامههای آموزشی علمیکاربردی در پاسخ به نیاز کارفرمایان. تهران: مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی.
حجازی، رضوان، قشقایی، فاطمه (1395). بررسی اثربخشی عملکرد دانشگاه الزهرا (س) با استفاده از تکنیک ارزیابی متوازن، فصلنامه علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، دوره 5، شماره 20، 61-69.
حمیدی، لیلا، رجببیگی، مجتبی (1393). دانشگاه سازمانی، ماهنامه پژوهشهای مدیریت و حسابداری، 9، 31-46.
چوپانی، حیدر، حیات، علی اصغر، زارعخلیلی، مجتبی (1389). دانشگاه سازمانی؛ رویکردی نوین به آموزش در سازمانها برای رویارویی با فضای رقابتی، اولین کنفرانس ملی مدیران آموزش و پژوهش، 1-11.
حیدری، مرضیه، قربانی دولتآبادی، مسعود، قربانی دولتآبادی، داوود، هاشمی، سیدعلی (1395). ارزیابی عملکرد دانشگاهها با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن. نخستین کنفرانس بین المللی پارادیمهای نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی، تهران: دانشگاه شهید بهشتی، قابل دسترسی در
دهقان بنادکی، نرگس، فاطمی عقدا، حمیدرضا (1395) . دانشگاه سازمانی و مبانی آن، کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع و مدیریت، تهران: دبیرخانه دائمی کنفرانس، 1-9.
سعدمحمدی، مجید، سیدی، سیدرضا (1393). تأثیر آموزشهای مهارتی بر مهارت تخصصی دانشجویان مرد و زن گروه صنعت دانشگاه جامع علمیکاربردی شهر تهران.
همایش بین المللی مدیریت. تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین، قابل دسترسی در
https://www.civilica.com/Paper-ICOM01-ICOM01_0984.html (14/09/1396).
شعبانی، اسماعیل، قهاری، ابوالفضل، لاریجانی، آرزو (1391). دانشگاه سازمانی؛ آموزشگاه استراتژی سازمانهای امروزی، نخستین همایش ملی آموزش و مدیریت، 1-13.
صفاری، محسن، سنایی نسب، هرمز و پاکپور حاجیآقا، امیر (1392). چگونه یک مرور نظاممند در زمینه سلامت انجام دهیم؟(یک مرور توصیفی)، فصلنامه علمی-پژوهشی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، شماره 1، 51-61.
قنبری، سیروس، فرشچی، فاطمه (1393). بررسی میزان اثربخشی سازمانی دانشگاه بوعلی سینا، دومین همایش ملی پژوهشهای کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری. تهران: دانشگاه جامع علمیکاربردی، قابل دسترسی در https://www.civilica.com/Paper-AMSCONF02-AMSCONF02_456.html (14/09/1396).
محمدی، شراره، مظاهر، لیلی، جلیلیان، سهیلا (1392). تأثیرآموزشهای علمیکاربردی بر ارتقاء شغلی و افزایش مهارت شغلی دانشجویان این مراکز،
دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی. قم: دانشگاه پیام نور، قابل دسترسی در
https://www.civilica.com/Paper-EME02-EME02_1607.html (15/09/1396)
Alagaraja, M., & Li, J. (2007). Emerging HRD issues: A conceptual framework for corporate university in the context of chinese organizations. Human Resource Development International Research Conference, 1-8.
Allen, M. (2002). What is a corporate university, and why should an organization have one? In M. Allen (Ed). The corporate university handbook: designing, managing, and growing a successful program. NY: AMACOM.
Allen, M., & McGee, P. (2004). Measurement and evaluation in corporate universities. New Directions for Institutional Research, 124, 81-92.
Andresen, M., & Lichtenberger, B. (2007). The corporate university landscape in Germany. Journal of Workplace Learning, 19(2), 109-123.
Antia, J. M., & Cuthbert, R. E. (1976). Critical success factors in polytechnic performance. Educational Management Administration & Leadership, 5(14), 14-36.
Antonelli, G., Cappiello, G., & Pedrini, G. (2013). The corporate university in the European utility industries. Utilities Policy, 25(10), 33-41.
Baladron, P., A., & Correyro, R., B. (2013). Corporate universities: an emerging actor in higher education in spain?. Universities and Knowkedge Society Journal, 10(2), 269-284.
Bartezzaghi, E., Guerci, M., & Solari, L. (2010). Training evaluation in Italian corporate universities: a stakeholder-based analysis. International Journal of Training and Development, 14 (4), 291-308.
Blass, E. (2005). The rise and rise of the corporate university. Journal of European Industrial Training, 29(1), 58-74.
Cameron, K. (1981). Domains of organizational effectiveness in colleges and universities. Academy of Management Journal, 24 (1), 25-47.
Costley, R. L. (2015). Evaluating colleges and universities: A new model for institutional rankings. Unpublished Master dissertation. Seton Hall University Dissertations and Theses.
Echkalovaa, N., Sharovaa, E., Tovb, A., & Tsipesa, B. (2016). Corporate university as a driver of project culture and competence development. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 226, 335-342.
Kanjanawasee, S., Kraipetch, C., & Prachyapruit, A. (2013). Organizational effectiveness evaluation for higher education institutions, ministry of tourism and sports. Research in Higher Education Journal, 19, 1-10.
Kwan, P., & Walker, A. (2003). Positing organizational effectiveness as a second-order construct in Hong Kong higher education institutions. Research in Higher Education, 44(6), 705-726.
Li, J., & Lui Abel, A. (2012). Exploring the corporate university phenomenon: Development and implementation of a comprehensive survey. Human Resource Development Quarterly, 23(1), 103-128.
Park, C., & Rok Oh, J. (2011). Corporate Universities and Adult Education: Implications for Theory and Practice. Adult Education Research Conference, 1-7.
Pandya, S., & Srivastava, R. K. (2017). Factors influencing organisational effectiveness in the educational sector. European Journal of Education Studies, 3(3), 271-296.
Pillay, k., & Wijnbeek, D. (2006). The corporate university training & Learning solution for a south african airline industry. SA Journal of Human Resource Management, 4(2), 29-38.
Pounder, J. (1999). Organizational effectiveness in higher education. Educational Management Administration & Leadership, 27(4), 389-400.
White, A. (2009). The corporate university: meeting the learning needs of a changing workforce. Strategic HR Review, 8 (4), 11-16.