احمدی، حسین (1385). ضرورت مدیریت استراتژیک و شاخصهای شهری، اولین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت شهری، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد. قابل دسترسی در https://www.civilica.com/Paper-URBANPLANING01-URBANPLANING01_033.html (12/10/1398).
اقتدار، نیما (1388). انتخاب سبک مدیریتی مناسب برای طراحی راهبرد در شرکتهای هلدینگ، الزامات و مکانیزمهای ارزشآفرینی(مطالعه موردی گروه مپنا)، چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک. تهران: گروه ناب، گروه پرتوبینا. قابل دسترسی در http://www.civilica.com/Paper-ICSM04-ICSM04_025.html (14/10/1398).
جعفری، محمدرضا (۱۳۹۶). معرفی برخی مدلهای پیادهسازی مدیریت و تولید ناب، اولین کنگره بینالمللی چشمانداز مدیریت کلاس جهانی در ایران، تهران. مؤسسه چشمانداز مدیریت تراز جهانی.
حقیقی، محمد، منوریان، عباس، قوامپور، سعید، رسولیان، سعیده (1388). بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران، مدیریت بازرگانی،سال 1، شماره 3. 45-39.
دیوید، فرد آر (1386). مدیریت استراتژیک، ترجمه علی پارساییان و سید محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
سیدحسینی، سیدمحمد، بیات ترک، امیر (1384). ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیر پیوسته (سفارشی) (مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید). مدرس علوم انسانی، سال 9، شماره 2. 89-59.
غضنفری، مهدی، فتحالله، مهدی (1382). نابسازی سازمان و فرایندهای سازمانی. فصلنامه مدیریت فردا، سال 1، شماره 3 و 4، 30-15.
قرائیپور، رضا (1388). از تولید ناب تا سازمان ناب. نشریه صنعت خودرو، سال 12، شماره 131، 32-27.
کبریایی، علی، رودباری، مسعود (1384). شکاف کیفیت در خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، سال 5، شماره 1، 61-53.
لرمن، فرناندو هنریک (1396).چارچوبی برای انتخاب اقدامات ناب در توسعه پایدار محصول: مورد صنعت تبدیلی کشاورزی برزیل، مجله تولید پاکتر. سال 20، شماره 191. 8-4.
موسویزاده جزایری، فائزه، شکیبازاد، محمد (۱۳۹۷). ارائه چارچوبی مفهومی برای پیادهسازی مدیریت ناب بر اساس تئوری مدیریت تغییر، چهاردهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه، تهران، گروه پژوهشی صنعتی آریانا.
میرغفوری، سید حبیبالله، شفیعیرودپشتی، میثم، ملکشاهی، فاطمه (1391). رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت خدمات شهری در پروژه های توسعه خدمات جدید. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول). سال 21، شماره 3، 85-68.
هانگر، دیوید جی، ویلن، توماس ال (1386). مبانی مدیریت استراتژیک. ترجمه سید محمد اعرابی و سید محمد ایزدی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
همتیپرشکوه، حامد، استادی، بختیار (1396). اندازهگیری فرایند ناب با هدف کاهش هزینه خطا (مطالعه موردی: کارخانه اشیمشی رشت)، کنفرانس بینالمللی مدیریت، کسبوکار و حسابداری. تهران: دبیرخانه دائمی کنفرانس.
ووماک، جیمز، جونز، دانیل (1380). تفکر ناب. ترجمه آزاده رادنژاد. اصفهان: نشر آموزه.
Gutierrez, J.J. (1999). Strategic planning: What works and what doesn’t, Conference Presentation with Paper. American Productivity & Quality Center, 1-25.
Janssen, M., & Joha, A. (2006). Motives for establishing shared service centers in public administrations. International Journal of Information Management, 26(2), 102–116.
Karydis, A, Komboil-Kodovazeniti M, & Hatzigeorgiou D, (2001). Expectations and perceptions of Greek patients regarding the quality of dental care. International Journal of Quality Health Care, 13(5). 409-16.
McQuade, D. (2008). New development: Leading lean action to transform housing services. Public Money & Management, 1(28), 57-60.
Omran aly, W. (2014). Lean production role in improving public service performance in Egypt: Challenges and opportunities, Journal of Public Administration and Governance, 4(2), 90-105.
Poddighe, F. Lombrano, A. & Ianniello, M. (2011). Lean production one-stop shop for municipal service. Public Administration and Management, (16)1, 1- 20.
Piercy, N., & Rich, N. (2009). Lean transformation in the pure service environment: the case of the call service centre. International Journal of Operations & Production Management, 29(1), 54-76.
Teeuwen, B. (2011). Lean Process Improvement. Government Finance Review, 2(1), 67-69.
Womack, J. & Jones, D. (2003). Lean thinking. London: Simon & Schuster.