آقایی، پرویز، فیضآبادی، وحید، رسولیمقدم، ابراهیم (1394). ارتباط جو سازمانی و سکوت سازمانی با توانمندی روانشناختی کارکنان در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سال 22، شماره 3، 14-1.
اسماعیلی، احمدرضا، عصاری، احمدرضا (1398). ارائه الگوى سکوت سازمانى کارکنان دانشگاه علوم انتظامى امین. فصلنامه تحقیقهاى مدیریت انتظامى، سال 14، شماره 3، 528-503.
امینبیدختی، علیاکبر، عیجانی، رسول (1395). پیشبینی توانمندسازی کارکنان بر مبنای مهارت سیاسی با نقش واسطهای سکوت سازمانی و رفتار سکوت کارکنان. نشریه فرایند مدیریت و توسعه، سال 29، شماره 4، 20-3.
پناهی، بلال (1398). فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای پدیده سکوت سازمانی در ایران. فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، سال 28، شماره 94، 107-85.
حسنی، سمیه، احمدی، علیاکبر، سرمست، بهرام، الوداری، حسن (1399). طراحی مدل جامع سکوت سازمانی بر مبنای ارکان پنجگانة سازمان در دانشگاههای دولتی منتخب شهر تهران. مجله مدیریت سازمانهای دولتی، سال 8، شماره 30، 112-97.
رحیمی، غلامرضا، مظاهریراد، حمید (1396). مطالعه توصیفی تأثیر توانمندسازی روانشناختی بر سکوت در بین کارکنان سازمان ها. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، سال 1، شماره 1، 54-35.
رستگار، عباسعلی، علیاکبری، فهیمه (1395). تحلیل روابط بین عوامل کلیدی مؤثر بر سکوت سازمانی با قواعد فازی. فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، سال 5، شماره 18، 144-119.
زارعیمتین، حسن، طاهری، فاطمه، سیار، ابوالقاسم (1391). بررسی و تبیین عوامل ایجادکننده سکوت سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان بر مبنای مدل سهشاخگی. فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، سال 1، شماره 1، 113-99.
صادقیمقدم، محمدرضا (1391)، طراحی و تبیین الگوی هماهنگی زنجیره تأمین در سطح شبکه خودرو سازی (مطالعه موردی: ایران خودرو)، پایان نامه دکتری مدیریت تولید و عملیات، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران.
فهامی، منیژه، محمودی، محمدتقی، شاه طالبی، بدری (1398). شناسایی عوامل سکوت سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاهها در ایران: مطالعه کیفی. مدیریت فرهنگ سازمانی، سال 17، شماره 1، 44-21.
محقر، علی، صادقیمقدم، محمدرضا (1390). هماهنگی زنجیره تأمین در صنعت خودروسازی: رویکرد تئوری برخاسته از دادهها. چشمانداز مدیریت صنعتی، سال 1، شماره 4، 63-29.
میری، عبدالرضا، سبزیکاران، اسماعیل (1390). بررسی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانیِ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران. مجله مدیریت توسعه و تحول،سال 3، شماره 6، 56-49.
Akbarian, A., Ansari, M. E., Shaemi, A. & Keshtiara, N. (2015). Review organizational silence factors. Journal of Scientific Research and Development, 2(1), 178-181.
Al-Rousan, M. A. M. & Omoush, M. M. (2018). the effect of organizational silence on burnout: A field study on workers at jordanian five star hotels. Journal of Management and Strategy, 9(3), 114-122.
Brinsfield, C. T. (2009). Employee silence: Investigation of dimensionality, development of measures, and examination of related factors. Doctoral dissertation, The Ohio State University.
Cetin, A. (2020). Organizational silence and organizational commitment: A study of turkish sport managers. Annals of Applied Sport Science, 8(2), 1-10.
Chin, W. W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. Modern Methods For Business Research, 295(2), 33-295.
Creswell, J. W. (2007). Qualitative inquiry & research design: Choosing among five approaches. London: Sage publications.
Dan, L., Jun, W. & Jiu, M. (2009). Organizational silence, A survey on employees working in a telecomminiation company. International Conference on Computers & Industrial Engineering. Troyes, France, (2009/6/9) Available at https://ieeexplore.ieee.org/document/5223551.
Dong, J., Li, M., Run, R. & Yichi, Z). 2019 .(Empowered to break the silence: Applying self-determination theory to employee silence. A section of the journal Frontiers in Psycholog, 10(2), 1-10.
Greenberg, J., & Edwards, M. S. (2009). Voice and silence in organizations. Bingley, UK: Emerald Press.
Henseler, J., Ringle, C. M., & Sinkovics, R. R. (2009). The use of partial least squares path modeling in international marking. In new challenges to international marketing: Emerald group publishing limited
Jafary, H., Yazdanpanah, A. & Masoomi, R. (2019). Identification of factors affecting organizational silence from the viewpoint of middle managers of shiraz university of medical sciences: A qualitative study. Shiraz E-MedIcal Journal, 20(4), 1-7.
Knoll, M., & Vandick, R. (2012). Do I here the whistle? A first attempt to measure four form of employee silence and their correlaters. Journal Of Business Rthics, 113(2), 349-362.
Merriam, S. B. (2009). Qualitative research: A guide to design and implementation. Harrisburg: Penn State University Harrisburg.
Mirzapour, M. & Baoosh, M. (2018). Investigating effective factors on the creation of organizational silence. International Journal of Human Capital in Urban Management, 3(2), 89-96.
Moasa, H. (2013). Struggling for organizational identity: Employee voice and silence. Lumen International Conference. Novelty, Logos Universality Mentality Education Novelty, (2013/10/8) Available at https://www.researchgate.net/publication/270848944_Struggling_for_Organizational_Identity_Employee_Voice_and_Silence.
Morrison, E. W., & Miliken, F. J. (2000). Organizational silence: A barrier to change and development in a pluralistic world. Academy of Management Review, 25(4), 706-725.
Morrison, E., & Milliken, F. (2003). Speaking up, remaining silent: The dynamics of voice and silence in organizations. Journal of Management Studies, 40(6), 1353-1358.
Parhizgar, M. M., Moghaddam, M., Hajlou, T. A. H. & Ajirloo, R. N. (2019). Investigating the effect of organizational silence and voice on employees performance based on the mediating role of ethical leadership: A case study of tehran metropolitan fire station. Emergencies and Isasters Quarterly, 4(4), 229-236.
Pinder, C. & Harlos, H. P. (2001). Employee silence: Quiescence and acquiescence as responses to perceived in justice. Research in Personnel and Human Resource Management, 20(1), 331-369.
Pirzada, Z. A., Mirani, S. H., Phulpoto, N. H., Dogar, H., Mahar, S. A. & Zuhaibuddin. (2020). Study of employee silence, organizational justice and work engagement: Mediation analysis. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 20(1), 9-14.
Rezabeygil, S., & Almasi, D. (2014). Organizational silence: A dangerous phenomenon in the way of the organizational progress. International Journal of Basic Sciences & Applied Research, 3(2), 300-306.
Richard, N. (2003). Why do we remain silent in the face of unethical behavior?, the politics of ethics: Methods for acting, learning, and sometimes fighting, with others in addressing ethics problems in organizational life. New York: Oxford University Press.
Sharu, P. J. & Manikandan, K. (2019). Employee silence: A meta-analytic review. The International Journal of Indian Psychology, 7(1), 254-366.
Shojaie, S., Zaree Matin, H. & Barani, G. (2011). Analyzing the infrastructures of organizational silence and ways to get rid of it. Procedia Social and Behavioral Sciences, 7(4), 1731–1735.
Stone, M. (1974). Cross-validatory choice and assessment of statiscal predicions. Journal of the Royal Statistical Society: Series B (Methodological), 36(2), 111-133.
Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory. California: Sage, Thousand Oaks, CA.
Vakola, M., & Bouradas, D. (2005). Antecedents and consequences of organizational silence: An empirical investigation. Employee Relations, 27(5), 441-458.
Van-Dyne, Linn, Soon Ang & Isabel C. Botero, (2003). Conceptualizing employee silence and employee voice as multidimensional constructs. Journal of Management Studies, 40(6), 1360-1391.
Xu, A. J., Loi, R., & Lam, L. W. (2015). The bad boss takes it all: How leader member exchange interact to influence employee silence. Leadership Quarterly, 2(2), 1-12.
Zehir, C. & Erdogan, E. (2011). The Association between organizational silence and ethical leadership through employee performance. Procedia Social and Behavioral Sciences, 24(8), 1389-1404.